Thursday, January 01, 2009

SALAM TAHUN BARU MASIHI 2009. APA YANG MENARIK DI 2008?

Apa sebenarnya yang berlaku sepanjang 2008? Aku rasa macam pantas sahaja masa berlalu untuk 2008. Banyak yang berlaku sebenarnya. Ada yang melibatkan linangan air mata, hilaian gelak ketawa, hati makan hati, topeng-topeng plastik dan menaiktaraf martabat diri.

Kalau aku nak cerita satu per satu, 12 entry yang terbaik sepanjang tahun lepas adalah cara yang lagi mudah untuk bercerita. Sebab apa yang berlaku sepanjang tahun lepas, aku suka titipkan di dalam blog aku ini. Dan ini yang terbaik pada aku.

So, inilah yang terbaik (dalam blog aku) sepanjang tahun 2008.

Jan : GADIS MUDA : SUATU SUBJEKTIF YANG PELIK
Feb : CINTA MENGUBAH MANUSIA. KE ARAH POSITIF DAN NEGATIF.
Mac : TIADA KATA SEINDAH BAHASA : UNTUK AIN YANG SEDANG MEWANITAKAN DIRINYA
April : TANYA SAMA ITU HUD-HUD!
Mei : KISAH BENANG DAN SUDU
Jun : KISAH MALAM JUMAAT
Julai : BILA SI BIJAK MULA MEMASAK
Ogos : SUMPAH! AKU TAK SENGAJA.
Sept : SIRI CINTA BUSUK PTUIH! - GEBANG KUAT KALAH AHLI POLITIK
Okt : KUASA KATA
Nov : LAGU TEMA ADIK-BERADIK
Dis : ADA MALAM AKU TONTON WANITA (PERASAN) CANTIK

Aku juga, di kesempatan ini, ingin memohon kemaafan kepada sesiapa yang terasa dirujuk atau terasa dihina/ dikutuk/ dilibatkan, secara langsung atau tidak, di dalam blog ini. Ketahuilah oleh kamu, bahawa ianya tiada kena mengena dengan kamu hatta sebesar zarah sekalipun.

Sungguh!

2 comments:

Komenlah Aku