Wednesday, May 21, 2008

SEDIKIT BINGKISAN DARI PANTAI TIMUR - CHERATING

Saya menginap di resort ini selama 3 hari 2 malam. Takde la best sangat. Cuma saya berehat sakan je la. Al-maklum la. Baru lepas exam. Sampai rumah je, saya terus demam. Cuaca tak menentu sekarang nih. Hehehe...

Kalau dah kat tepi pantai, macam biasa la. Tunjuk skit bakat panjat pokok kelapa. Tapi gayat siot!

Mungkin signboard ini yang Cik Jane lupa nak tangkap tempoh hari barangkali. Eh, tengok tu. Kampung Fikri_Kacak pun ada seh. Gerek seh... Sekitar Kemaman nih.

Antara juadah yang di sediakan oleh pihak resort. Ala-ala kampung Pahang beb. Terbuka selera.

Aku jumpa masa tengah belek-belek ikan masin. Makan sampai mulut berhabuk beb. Puas!

7 comments:

  1. ya. signboard itulah. tapi tiada kacak di belakang fikri. harap maklum.

    ReplyDelete
  2. kenapa aku tak percaya yg ko panjat pokok kelapa ni win?

    ReplyDelete
  3. Jane : Maybe bukan signboard ni kot jane. Maybe tmpt lain kot. Yg aku jumpa tu je la.

    Gat : Btul gat, aku panjat. Tapi separuh je la. Gayat....

    ReplyDelete
  4. ha.. tipu..

    tu teknik jek cameraman jer..

    xpun, pokok tu ala2 rebah ke bumi.

    dah la wiwin. baik ko tunjuk angle sebenar...

    org gayat, tak reti panjat!

    ReplyDelete
  5. Tu yg aku malas tunjuk bakat tu.

    Ada je mulut jahat yang jeles.

    Kau jeles.

    Pais pon.

    Huh!

    ReplyDelete

Komenlah Aku