Monday, March 24, 2008

USIA SEMAKIN BERTAMBAH. AKHLAK SEMAKIN BERUBAH.

*Lilin pun pandai sembang kosong.
~
Happy becoming birthday. Jangan lupa belanja aku deh :-)
~
Bal9at - 25 March - Jangan nakal-nakal oke?
~
Ain - 30 March - Semakin wanita oke?
~
Sue - 1 April - Semoga berjaya menambah lagi koleksi kasut *wink* oke?
~
And last but not least, Jane - Jangan nangis-nangis oke? [Err...ini bukan birthday girl]
~
And a quote for you guys;
~
[ "Birthdays are good for you. Statistics show that the people who have the most live the longest." ~Larry Lorenzoni~]
~

4 comments:

  1. ye... aku sedang mencabar diri aku sekarang utk tampil > wanita..

    ahax..

    rules no. :-
    1. kurangkan mencarut
    2. dress up > pompuan
    3. kurangkan gelak kuat di tempat awam
    4. make up >
    5. jadikkan blog aku semakin > pompuan

    muahaha..

    thanks wiwin..

    wiwin can be your cupid guys.. si pemanah chinta..

    wink!!

    ReplyDelete

Komenlah Aku