Monday, March 24, 2008

CINTA MENGUBAH PERIBADI #5 : ZAN

*Sekadar gambar hiasan. Ini bukan set permainan Barbie Mariposa.
~
Aku sekadar ingin membantu kamu. Untuk memikat hati adik dia. Aku tahu adik dia minta kamu belikannya set permainan Barbie, kan? Kamu kena belikan dia 1 set sebelum kamu beli komputer riba kamu. Set permainan Barbie yang terbaru ialah Barbie Mariposa. Baru release last month. Cuba la cari di Toy's R Us. Aku rasa mesti ada.
~
Ingat, ini soal masa depan kamu. Keputusan adik dia mempengaruhi keputusan si dia untuk memilih kamu sebagai teman lelakinya.
~
Lagi satu tips untuk kamu. Ini tips serius. Dia tak suka lelaki yang suka main-main. Kalau nak bercouple, katanya, mesti sampai kahwin. Tips penting ini aku dapat dari sumber-sumber yang sangat boleh dipercayai. Kau kena percaya.

No comments:

Post a Comment

Komenlah Aku