Tuesday, March 25, 2008

KAMI SEMBANG KOSONG. SEMBANG KOSONG KAMI #2 : ROOMMATE BARU

*Sekadar gambar hiasan
~
Ketika ramai orang sedang asyik menonton filem di bilik Noman-Makan-Buah. Tiba-tiba muncul tubuh sasa di muka pintu.
~
Din : Bang! Jom tengok movie baru kat bilik.
(Sambil menayangkan 3 keping DVD berlabelkan “Siri Perosak Akhlak; siri 1,2,3.”)
~
Tom(oq) : Kau ajak sape?
~
Din : Abang Shah-fler.
~
Shah-fler : Apsal ajak aku plak? Malas aku. Aku nak tengok filem ni.
~
Din : Jom la bang. Kan kau kata nak jadi roommate aku nanti. Tu yang aku ajak kau bang.
~
Shah-fler : Bila la pulak aku nak jadi roommate kau?
~
Din : Kau kan dah janji nak sebilik dengan aku kat neraka nanti. Kita kan dah sama-sama buat jahat.
~
Huh!

2 comments:

  1. win...nice blog!!!
    me like it!!

    ReplyDelete
  2. Tapi kawan2 aku lebih suka mencarut dari memuji blog ini.

    Anyway, thanks.

    ReplyDelete

Komenlah Aku