Monday, February 25, 2008

.::JANGAN MELENTING, YA SAHABAT::.

~
Kebelakangan ini saya lebih cenderung menulis entry-entry berunsurkan kisah cinta pelik-tapi-sukses kebanyakkan rakan-rakan di sekitar kampus ini.
~
Kisah ini aku ceritakan bukan untuk menjatuhkan air muka atau maruah sesiapa sahaja. Ini untuk projek 20 tahun akan datang. Untuk kesenangan anda di masa hadapan. Bila anda buka blog ini untuk jangkamasa 20 tahun akan datang, mesti kisah-kisah silam ini mula melampiaskan rasa rindu.
~
Ada lagi.
~
Mungkin bagi memudahkan keturunan anda. Untuk apa? Bagi diorang tahu yang anda semua ini pernah menjadi topik dalam blog ini. Anda pernah popular. Walaupun hakikatnya 20 tahun akan datang, anda cuma orang tua yang duduk tempat TV dan hanya membebel sahaja.
~
Tidak lebih, tidak kurang. Itulah niat saya.
~
P/S: Aku juga suka bersahabat dengan wanita-wanita gossip. Banyak gossip terkini yang aku perolehi. Suka atau tidak, itulah kenyataan. Gossip-gossip membuatkan aku sedar yang manusia itu tidak sempurna untuk membuatkan mulut-mulut orang berhenti bergossip.
~
Entry akan datang. Kisah pencintaan 14 Februari: Si Comel. La ni tengah kumpul data. Tunggu!

2 comments:

  1. oh.. aku terjumpa blog kamu dr laman geng jurnal.. aku rasa bagus menulis kisah cinta yang pelik.. apa kata, bila kamu ada kisah cinta yang pelik yang kamu sudah letak di blog kamu, beritahu aku..

    jemput ke blog aku

    ReplyDelete

Komenlah Aku