Thursday, January 03, 2008

KEUNTUNGAN PENGUSAHA LEBUHRAYA PLUS MENINGKAT



Seat 7k Bas Durian Burung Double Decker bakal menjadi saksi pemergian seorang anak jati Johor pulang ke sarang untuk memenuhi tuntutan sebagai seorang pelajar. Pemergian yang tidak begitu lama ini bakal diiring dengan keluarga ke Stesen Bas Larkin pada malam ini.

~

Sehubungan dengan itu, segala kemaskini dan kemasukkan entry-entry baru akan dihentikan buat sementara waktu bagi memberi peluang kepada saya untuk menyiapkan diri bagi menghadapi kelas-kelas dan yang paling utama ialah untuk menyesuaikan kembali rohani dan jasmani saya dengan suasana pembelajaran. Bukan apa, moga-moga saya tak terlajak untuk menghadiri kelas jam 8.00am.

~

Suasana baru. Entry-entry yang lebih baru. Idea baru dan fresh. Doakan kejayaan saya di sini.

1 comment:

  1. selamat pulang :)

    belajar rajin2 ye? jangan lupe updet blog tau?

    ReplyDelete

Komenlah Aku