Wednesday, January 02, 2008

SPARE PART SPECIAL

Aku kena tagged dengan si Jane dengan tag yang mengarut. Jadi aku cuba jawab sejujurnya.
~
My favourite body part is my perut. Kenapa? Kerana aku telah berusaha untuk membangunkan proses pembentukan perut dengan konsisten dari tahun ke tahun. Sekarang ini sedang dalam zaman kegemilangan. Ramai yang suruh aku kecilkan sikit saiz. Dorang tak paham. Aku membesar seiring dengan perut aku. Kawan hidup dan mati aku ni. Dia je la yang faham aku. Takkan la aku nak buang dia pulak kan. Betul tak. Tak patut buat begitu pada member kan?
~
Another one is my voice. Mungkin tak selunak Aliff Aziz yang nyanyi lagu sayang-sayang tu. Tapi suara aku ini suara cari makan. Ramai orang suka. Errr... Suara ini termasuk dalam body part ke?
~
Jane, takkan kau reveal gambar J.Lo punya Butt je. Kau punya mana? Har...har...har... Just kidding. No offense ya.
~

Di celah baju kau bersembunyi. Engkau cantik.

9 comments:

  1. aku tau sapa yg amek gmbr ni.. huhu

    ReplyDelete
  2. terpusing2 aku nk tgk dr angle mane ko shoot gamba neh :P

    ReplyDelete
  3. aku mmg dah agak. perutlah pilihan kau. haha...

    aliff aziz nsem x?

    x bole tunjuk butt aku.. nanti kena insurance sbb ramai org jeles.. haha..

    ReplyDelete
  4. Dari angle tepi tapi bukan aku shoot. Ada peminat aku yang shoot.

    Tak percaya?

    Percayalah pada hakikat.

    ReplyDelete
  5. Jane : Kira kalau dah insurance baru bole tunjuk la eh?

    Apa punya tur...

    Perutku Assetku

    ReplyDelete
  6. seakan ade bende yg mengigit perut ko la wiwin..

    gigitan yang sgt kecil tapi mendalam..

    muahhahaa..

    ReplyDelete
  7. eeeeiiii perut ke tu??? aku ingatkan tabla...confuse aku...hahaha...

    ReplyDelete

Komenlah Aku