Saturday, May 14, 2011

DAY 3 : TUNGGU PUNYA TUNGGU PUNYA TUNGGU

Aku rasa macam malas nak kontek makwe itu hari ini tapi rasa macam tak patut give up dulu kot. Bukan apa, sejak dah lama tak menceburkan diri dalam bidang-bidang sebegini, rasa macam feel tu belum mari lagi. Rasa macam tak rasa apa-apa.

Tapi aku gagahkan juga hantar 1 mesej malam semalam. Selepas sejam langsung tiada jawapan. Otak aku dah mula terjemahkan "tidak reply" dengan pelbagai perkara negatif. Cilakak.

Dan hampir jam 12.00 pagi baru ada dapat reply. Rupanya di ke rumah makciknya. Terus hilang semua negative thinking yang durjana itu. Kalau dia tak reply mesej aku malam ini, aku boleh faham yang dia kepenatan. Lagipun next week dia praktikal selama 2 bulan dekat-dekat sini.

Apa ada hal. Tak kan kecil punya hal nak merajuk pada diri sendiri kan?

Ok, aku tak tahu nak buat macam mana. Sekarang dia tinggal bersebelahan aku punya residential area. Tak kan nak buat kerja gila ajak dia lepak As-Salam malam-malam kan?

Bagi idea sikit apa move yang aku perlu buat sekarang. Ce bagi, ce bagi....

1 comment:

Komenlah Aku