Monday, March 28, 2011

GAMBAR COUNTER SIPUT GONGGONG SITI KELEMBAI


Bagi counter semula entri Siti Kelembai @ Kak Limah yang katanya sedap bebenor makan dengan pakwenya. Dia makan siput gonggong sampai loya, ikut sangat tekak si Qi tu. Kan dah loya-loya.

Untuk penggemar makanan laut, mereka-mereka yang bebas penyakit gout dan mereka-mereka yang mengumpul uric acid, ini adalah ketam masak black pepper untuk pengetahuan anda.

Isi yang kenyal. Sos black pepper yang pekat, likat dan pedas membakar. Dikebanyakkan restoren seafood ada jual.

Ketam black pepper di mana yang paling sedap?

Ketam black pepper di mana orang belanja-lah yang paling sedap.

Setuju?

Lokasi : Selera Senibong, Permas Jaya, Johor Bahru, Johor. (Servis cepat, Bagus!)

5 comments:

  1. Hahahah.. Kami sokong!! Mkn ketam ngn geng smpai kami lalu seblah pon x pasan... Hampeh..

    ReplyDelete
  2. Siot, bukan xde no.phone aku nak miscal. Ish, rugi, kalau tak mesti dah bole tengok pakwe baru ko.

    ReplyDelete
  3. Hahaha, pakwe baru aku mat rempit.. Ge mkn gonggong pon nk pkai helmet..

    ReplyDelete
  4. Kau merempit skali dgn dia ke? jadi minah rewang la kau?

    ReplyDelete
  5. saya baru jer pegi makan kat Selera Seafood Senibong weekend lepas dan dah upload dalam blog www.blogmakanbest.blogspot.com
    Senang2 tu jenguk la yer blog saya. Topik 100% makan, makan dan makan :) takder topik lain. Kebanyakan nye di area Johor tapi lain2 pun ada bergantung bila saya visit ngan family.
    Jangan lupa follow yer blog saya TQ TQ TQ

    ReplyDelete

Komenlah Aku