Wednesday, March 30, 2011

DUTI SETEM

Hari ini aku baru mulakan tugas baru aku dalam job description iaitu sebagai despatch atau office boy. Aku tak kisah kalau ada tugas ini dalam JD aku sekalipun sebab bagi aku apa salahnya kalau aku tahu kerja despatch. Kan aku mahu sentiasa berfikiran positif. Tugas despatch aku yang pertama ialah pergi stamping. Nampak macam mudah kan?

"Ala, stamping. Bukan susah sangat."

"Ala, pergi je la dekat Menara Hasil. Ada la tu."

"Kau bawa je duit lebih untuk bayar."

Cakap itu ini memang la senang. Kau pernah buat?

Sebab kalau dah terdesak nanti bila despatch tak ada, cuti ke MC ke dan ada agreement nak kena stamping, kau tahu nak buat di mana? Nak pergi mana nak stamping? Berapa harga nak stamping?

Ha ha ha. Aku 1 point lebih dari kamu. Ha ha ha.

No comments:

Post a Comment

Komenlah Aku