Thursday, November 11, 2010

CUTI

Ni sejak-sejak hari semalam, aku ke pejabat dengan hati senang dan senyum memanjang. Walaupun tak dapat counter offer, pun tak mengapa la.

Dalam pada itu aku kira-kira semua OT convert cuti aku yang dulu-dulu. Aku tolak dengan cuti-cuti yang aku dah ambil. Tambah lagi dengan cuti tahunan yang lapan hari tu.

21 hari.

Aku tak tahu nak buat apa dengan cuti banyak ini dan tempoh kerja yang tak sampai sebulan. Kalau ikut otak bisnes aku, aku nak buat ;

(1) Jual harga setara dengan officemate;

(2) Biar kampeni convert jadikan duit; atau

(3) Jual dekat mudah.my.

Okeh, idea yang ke-3 tu memang macam stupid.

Next week dah mula boleh berpoya-poya dah. Rasanya ambil cuti 2 minggu then siapkan 2,3 buah manuskrip pun cara juga.

Ha ha ha.

No comments:

Post a Comment

Komenlah Aku