Thursday, April 15, 2010

PENGALAMAN SAYA MENGHADAPI PEPERIKSAAN SPA

Aku bangun pagi agak terkocoh kacah. Mimpi pagi sabtu aku terganggu dengan bunyi penggera yang aku set-kan untuk berbunyi pada jam 6.30am. Kalau hari-hari kerja, aku set-kan jam 6.30am juga.

Akibat terlalu lama tidak menduduki apa-apa peperiksaan, peperiksaan kali ini aku anggap sebagai ruang pemanas otak untuk apa-apa peperiksaan akan datang. Mana yang berkarat, aku cuba untuk gilap kembali. Mana-mana skil meniru cuba diingat kembali. Ada-lah toyol runcit-runcit aku simpan 2 salinan; dalam dompet 1 dan dalam pencil case 1.

Aku lihat rata-rata yang menduduki peperiksaan itu terdiri dari pakcik makcik, abang kakak. Yang jenis adik-adik macam aku kelihatan seperti kaum minoriti. Rasa macam kecil sahaja.

Aku senyum pada awek yang duduk sebelah aku. Mana-lah tahu, dari senyum turun ke hati. Aku terpandang surat tawaran peperiksaan milik awek itu.

70xxxx-xx-xxxx.

Tiba-tiba aku teringat MILF. Hmmm....

1 comment:

Komenlah Aku