Tuesday, May 12, 2009

KONSEP 1MALAYSIA YANG KAMI TERAPKAN



Sebenarnya konsep 1Malaysia yang diperkenalkan oleh Perdana Menteri kita itu sudah lama diterapkan di dalam masyarakat asrama. Sebagai contoh, di dalam program-program seperti menyambut ulangtahun kelahiran para sahabat. Penglibatan dari semua pihak adalah diperlukan sepanjang program berlangsung. Tugasan diagihkan mengikut kemahiran masing-masing. Dari aktiviti merancang, penyediaan bahan, lokasi, alat pengikat, tentatif program, jurufoto, penyedia air pili bomba hingga-lah ke pelaksana "hukuman".

Foto-foto di atas adalah bukti kami, yang terdiri dari pelbagai suku kaum di Malaysia, menyertai program-program seumpama ini. Dari Melayu, Cina, India, Pan-Asia dan beberapa orang dari suku kaum etnik Sabah dan Sarawak.

Kami bersatu!

**Jangan tanya mana aku. Aku takde dalam gambar. Sembunyi. Aku tahu plan dorang nak kenakan aku juga.

No comments:

Post a Comment

Komenlah Aku