Thursday, May 21, 2009

JAWAPAN SITUASI

Beberapa hari lepas aku ada bertanyakan mengenai satu soalan personaliti. Yang mana soalan itu tiada jawapan sebenarnya. Jawapannya terletak pada hati masing-masing. Apa pilihan anda, itu-lah jawapannya. Klik sini, untuk soalan.

Apa pula jawapan aku?

Kalau aku, aku akan keluar dari kereta sukan aku yang dipenuhi set karaoke aku itu, ada memberi kunci kereta itu pada kawan baik aku dan menyuruhnya pergi menyelamatkan diri bersama orang tua itu. Di sini, aku telah menyelamatkan 2 nyawa.

Aku teruskan menunggu bas di situ bersama-sama dengan wanita pujaan aku itu. Better late then never. Aku teruskan duduk situ sebab untuk mengurat wanita itu, untuk yang terakhir kali. Sebab samada aku akan mati ditelan ribut atau aku selamat dan akan bahagia bersama wanita itu. Kita tidak apa yang akan berlaku pada masa hadapan, kan?

4 comments:

  1. realitinya,

    kau mampu nak menghadapi situsi tersebut atau tidak?

    ReplyDelete
  2. Ni jawapan aku. Yang kau tak puas sangat apesal?

    ReplyDelete
  3. Ini jawapan sang pencinta jim, bukan jawapan buaya. Standard la.

    ReplyDelete

Komenlah Aku