Thursday, October 30, 2008

PASCA - THE LAST CURTAIN

Alhamdullilah. Berkat Hari terakhir bulan Ramadhan, majlis yang diura-urakan sejak zaman berzaman akhirnya berjaya berlangsung walaupun tanpa kehadiran kebanyakkan ramai rakan-rakan batch banjir. 60 orang ni pun dah best dah!

Semuanya berjalan dengan lancar atas bantuan lawan-kawan lain selain "kepala-kepala" majlis yang huru-hara sibuk lagi membeli barang-barang last minute. Bantuan hadirin yang datang awal turut dihargai dengan proses pengupasan epal sebanyak 60 biji.

Yang datang lebih awal dari epal tiba di lokasi pula berkesempatan belajar buat cocktail yang didemonstrasikan oleh Liza dan pembantunya, Oli.

Terima kasih juga kepada rakan-rakan Sime Darby yang menolong membasuh 12 ekor ayam (and willing to teach Muffler how to wash chicken), bantu memikirkan cara untuk mengisarkan bahan perapan, bantu sama-sama mensebatikan bahan perapan dan ayam, bantu menghidupkan api di kala angin sedang bertiup kencang dan membantu bantuan yang lain.

Syukur juga pada Yang Maha Esa atas cuaca yang gilang gemilang cemerlang cerah pada sebelah petang dan menganugerahkan hujan lebat pada sebelah malamnya yang membantu kami untuk tidur dengan lebih nyenyak.

Terima kasih juga kepada para hadirin yang datang memeriahkan majlis yang tak semengah mana tapi cukup makan (malah terlebih makan).

Gambar aksi sepanjang majlis berlangsung akan dimuat-naikkan pada masa akan datang.

Yeah!

No comments:

Post a Comment

Komenlah Aku