Friday, June 20, 2008

SOKONGAN TERHADAP BUTANG!



.
Dalam nukilan saya yang ini, ada ramai yang menyokong dan tak kurang juga ada yang membantah. Ikut kata hati kamu. Setiap orang ada perspektif yang berbeza. Tapi pastikan jawapan anda bukan berlandaskan fantasi semata-mata. Lihat pada dunia sebenar dan keadaan sekeliling.
.
Baru-baru, filem ini baru ditayangkan di pawagam di Malaysia. Berdasarkan gezet yang ditayangkan, saya yakin filem ini menyokong pendapat saya ini.
.
Anda boleh baca sinopsisnya di sini.
.
Baca dan bandingkan dengan kisah Butang dalam entry saya yang terdahulu. Cuma bezanya, Butang tu kurang sikit hensemnya jika dibandingkan dengan Patrick Dempsey.
.
Bolehkah lelaki bersahabat baik dengan wanita? Waktu sudah tentukan. Kamu juga sudah tentukan. Kamu bersahabat baik dengan saya?
.
Tepuk dada, tanya selera.

1 comment:

  1. aku tetap sokong kau wiwin.laki pompuan susah sket la nk jd teman rapat

    bila dh rapat laki tu mestilah bersifat sebagai pelindung dan perempuan tu bersifat 'caring'.tak ke dh jd satu perasaan tu

    ReplyDelete

Komenlah Aku