Wednesday, December 12, 2007

PANGGIL MEDUSA. ADA MUSUH YANG IDAMKAN ULARNYA.

1.
Aku bukan Eddie. Aku tak mahu jadi macam Eddie. Aku 1000 tahun cahaya jauh dari Eddie. Si tua yang terperangkap dengan mainan cinta wanita. Si jantan sengal yang tak tahu menghargai kesetiaan wanita. Si bujang terlajak yang masih mudah dipengaruhi oleh rakan dan bapanya. Si Janus yang menagih cinta Miranda dan sanggup lepaskan Layla [Kalau aku pun, aku tak nak kat Layla]. Screwed up! I'm joking man! Siapa la aku nak marahkan manusia yang tak boleh lupakan cinta pertama mereka. Anda dah lupakan cinta pertama anda? First love is hard to forget. Pengalaman pertama untuk 2 insan yang berlainan jantina. Yang aku marah betul, bila dia dah ada Eva Longoria tapi masih sukakan Miranda. Eva Longoria tu... Screwed up! I'm joking man! Kuasa cinta :p
~
2.
Lelaki dan wanita memang menarik. Penghias dunia yang berlainan sifat. Berbeza fizikal dan juga pendapat. Apa pendapat wanita tentang Sukan SEA Korat 2007? Apa pula kata lelaki? Ini realiti. Bukan lagi fantasi si Luncai. Hadapi dengan senyuman ok :p
~
Lelaki:
* "Rugi betul bola semalam. Boleh plak seri. Amenda la." Pakcik Halim, tokey Lempeng Ent.
* "Jauh lagi la nak kejar Thailand. Belas-belas emas jugak la tertinggal." Supian, 10 thn, jiran aku.
* "Yahoo!! Futsal masuk final. Bola tak layak, futsal pun jadi la..." Uncle dekat pam minyak SHELL.
* Nak lagi? Cukup la...
~
Wanita:
* "Dah dapat emas, mesti lupa diri la. Biasa la pompuan zaman sekarang." Makcik kat kedai runcit. Pengulas tetap taman versi wanita.
* "Ish... Lawanya baju budak yang hulurkan hadiah tu. Kat Malaysia ada jual kat mana ek?" Kawan emak aku kat ofis. Diceritakan kembali oleh emak.
* "Huii...seksinya. Anak sapa la ni... Confirm ada Dato' bela ni..." Kawan makcik kat kedai runcit.
* Anda bagaimana?
~
3.
Heartbreak Kid sangat memualkan. Meruntun jiwa merobek hati. Tonton dengan jiwa yang tabah [bagi wanita]. Sediakan tenaga dan bersedia untuk gelak [bagi lelaki]. Reputasi Ben Stiller masih belum reput dan luput. Selamat menonton.

4 comments:

  1. kau tak mahu jadi macam eddie? congrats! kau x sama mcm pais. bagus. haha...

    ReplyDelete
  2. boleh caya ke?

    word percaya la pade orang lelaki umpama telur di hujung tanduk..

    what the hell!!

    pade aku, wasatiah dah..

    ReplyDelete
  3. yup.. wiwin x sama ngn aku..

    aku bukan lelaki yg manis mulutnya after all.. atau mungkin wiwin x tgk lagi yg full version...ngehehe..

    medusa si rasaksa gorgon? the lord of olympia zeus? haha.. jom main DotA... lihatlah bagaimana gorgon menumpaskan zeus..bagaimana kuasa petir dapat ditumpaskan...

    sukan sea? mesti china masih mendahului kan?

    ReplyDelete
  4. sorry gat aku bukan kipas susah mati game. Bukan gamers sejati.

    ReplyDelete

Komenlah Aku