Tuesday, December 11, 2007

VIVALDI, MAINKAN LAGU THE FOUR SEASON. VENUSKU BELUM PUAS MENARI.

1.
Sungguh seronok rakan-rakan yang berada di KL hang out dan habiskan duit bersama-sama. Lagak bagai tiada masalah. Berseronoklah anda sementara ada masanya. Habiskan la sisa-sisa usia muda korang sebelum melangkah ke gerbang perkahwinan 3,4 tahun dari sekarang.
~
2.
Tahniah kepada Cik Afzan yang berjaya memperdaya ramai orang dengan muka ala-ala student baru habis SPM. Hakikatnya, dia hanya makcik peguam yang masih menanti cinta hatinya pulang dari oversea. Orang lain tak tahu. Tapi kami tahu.
~
3.
Sedang mereka bergembira tak hingat dunia di tengah kota metropolitan, adakah mereka sedar akan kesusahan yang saudara se"JOHOR" mereka alami sekarang? Hampir 8,000 orang mangsa dari seluruh negeri Johor telah dipindahkan ke pusat pemindahan. Jangan lupa untuk menderma ya.

2 comments:

  1. makcik? okay.. okay.. acceptable lah.. tp org x penah panggil aku makcik.. nieces of my sweetheart panggil aku 'auntie'.. haha.. tu pun aku x suka.. kalo bole aku nak suruh diorg panggil aku 'kakak'..

    what if ko dtg sini n we hang out together?

    aku tgk banjir kat tv.. cane aku nak blk kg ek? mugkinkah terpaksa beraya di perantauan?

    ReplyDelete
  2. Aku datang sana masa SM kawen nnt. Kau tunggu je la...

    ReplyDelete

Komenlah Aku