Tuesday, December 18, 2007

I WANT TO LIGHTEN THE DARKNESS - DR ROBERT NEVILLE

Saya baru berkesempatan untuk menonton filem ini di pawagam pada hari ini. Saya tertarik untuk menonton filem ini adalah kerana teruja dengan kredibiliti Will Smith dalam filem-filem yang dibintanginya sebelum ini seperti Man In Black, Bad Boys [Hanya beberapa filem dinyatakan].

~

Jika anda bukan peminat Will Smith, saya cadangkan agar tonton filem lain. Saya berani nyatakan yang anda akan memaki hamun sejurus selepas [atau sebelum] keluar dari pawagam. Tapi bagi saya, RM8 yang saya belanjakan amat berbaloi.

~

Anda suka tengok filem "Cast Away" yang dibintangi Tom Hanks satu ketika dahulu? Dan anda juga peminat filem zombie dan virus penyebar penyakit seperti "28 Week Later" atau "Resident Evil"? Manusia yang berupa menjadi raksasa kerana virus yang dicipta manusia? Haa... Anda pasti teruja menonton filem ini kerana elemen-elemen dalam filem yang saya katakan tadi ada diterapkan dalam filem ini. Walaupun filem ini tak sebagus dari apa yang sangkakan, tetapi ia menghiburkan saya. Saya beri 3.5/5.0.

No comments:

Post a Comment

Komenlah Aku