Thursday, November 15, 2007

HATI AKU YANG TERRA NULLIUS TAPI HATI MEREKA YANG HILANG KEWARASAN



Hari ini berlalu sehari lagi dari hari-hari aku yang bosan. Berlalu tanpa aku rasakan sebarang kerugian. Berlalu tanpa sempat aku manfaatkannya dengan amalan mahmudah. Entah la... Aku dok terbaring atas katil sepanjang hari pun aku rasa macam baru je baring. Aku menonton movie-movie inggeris yang entah apa dia carutkan sepanjang malam tapi aku rasa macam 2,3 minit je. Betul lagi ke aku ni?

** Korang ada no. contact mana-mana pakar sakit jiwa tak?

Aku cuma ada masa lebih kurang 9 hari lagi je sebelum meninggalkan bumi U ini. Aku cuba nak tinggalkan kenangan manis terakhir semester ini sebelum tiket bas durian burung aku ini dikoyakkan oleh konduktor basnya. Tapi aku masih belum dapat idea gila untuk melaksanakannya. Otak aku ni dah tepu dengan pelbagai kombinasi nombor dan huruf serta simbol-simbol matematikal dan akauntikal. Masih belum mampu nak fikirkan apa-apa idea yang tak waras. Idea Gila + Kerja Gila + Pelaksana Gila = Best Gila. Berhati-hati! Orang gila ini adalah sangat gila.

** Sebarang cadangan sila kemukakan dengan kadar yang segera. You know how to find me.

Cerita kisah orang-orang gila. Aku perlu menghindari diri aku dari kegiatan gila pelajar-pelajar batch aku yang berpusat di Kolej ***. Idea gila mereka untuk mem"Prank" [istilah yang biasa digunakan untuk kegiatan ini] aku, telah dapat aku hidu dengan cekap sekali. Sangat mara bahaya! Cukup la sekadar aku tonton mereka-mereka yang gila mengumpulkan segala macam cecair busuk, kekotoran dari dalam badan [cecair sahaja] dan segala macam sisa-sisa makanan dan minuman yang berusia mencecah 1 minggu. Pernah sekali aku saksikan bagaimana seorang mangsa [juga sebahagian dari golongan gila ini] di"prank" dengan bahan-bahan tadi sambil tubuh dipasong di kerusi di dalam bilik air. Gelak tawa syaitan bergema memecah kesunyian 2am di hutan sintok ini. Laungan "Wakenabeb!!" bergema beberapa kali disusuli dengan bunyi simbahan air campuran bahan-bahan laknat tadi dan tempiaran lari askar-asakar pelaksana ke dalam bilik-bilik berdekatan. Selang beberapa saat kemudian jeritan "SIALLL!!!" kedengaran menandakan 'Upacara Suci' terlaksana sudah. [Peristiwa ini telah dirakam Pak Tam Eyo dan diedit oleh Norman Angkasawan dengan tujuan untuk bergelak ketawa di kala kebosanan]. Jangan harap la aku nak datang Kolej *** minggu ni Jumpa next sem ye.

** Minta simpang malaikat 44

4 comments:

  1. Nice blog memang merapu habehhh boleh saya bikin link?

    Urang yang doakan ko jangan jadi gay itulah yang terberahi dengan kemerapuan ko hahaha

    ReplyDelete
  2. Buat la link.

    Bertambah lagi satu bahan bacaan blog aku...

    ReplyDelete
  3. win, bole bgtau ape kah cecair kekotoran dr badan tu?

    ReplyDelete

Komenlah Aku