Friday, November 16, 2007

CERITERA 3 KARUTAN DI SEBALIK 3 FOTOGRAF


INI KISAH KACA MATA

Kaca mata ini saya beli hampir setahun yang lalu dengan harga RM15.
Kaca mata cap ayam pasar malam yang di beli di Pasar Pandan.
Lalu dihantar ke Kedai Kaca Mata Hok Leng Taman Daya untuk dipasang kaca mata.
Semurah RM120 sahaja untuk sepasang cermin.
Setelah semusim berlalu, kaca mata sebelah kanan menghadapi kegagalan fungsi [pecah] kerana kemalangan kecil.
Bertukar ganti dengan si adik yang lebih mahal iaitu rm70 1 cermin.
Sekarang mata saya pun selesa walaupun menggunkan kaca mata cap ayam.



INI KISAH PENGERING RAMBUT


Hair dryer ini milik makhluk bernama Irwan Aliff Ali a.k.a Jay Bee.

Berjenama Khind model HD 1202 berwarna putih.

Terkenang kisah silam aku dengan hair dryer milik mak aku satu ketika dulu.

Ketika itu, fungsi tidak terhad kepada pengering rambut semata-mata.

Kegunaan lain seperti pengering pakaian dan kasut sekolah, pistol polis, pendera serangga dan pelbagai fungsi lain yang bercanggah dengan idea asal pencipta mesin tersebut.

Tapi mesin itu dah arwah dah sejak rambut mak aku semakin kurang.

Mungkin kesan sampingan dari penggunaan mesin itu kot...

INI KISAH DESKTOP LAPTOP SAYA

Saya sebenarnya tak mahu memaparkan desktop saya pada orang ramai.

Cukup la sekadar ditonton oleh rommate dan beberapa penyedut maklumat tetap saya.

Tapi Encik Balgat telah meng'tag' saya tanpa sempat saya cakap taknak.

Nah... Tonton dan komen la sepuasnya.

13 comments:

  1. nape desktop x pink? u're not a loyal pinky!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. I'm rainbow person maa...
    Any colour can be..

    ReplyDelete
  4. wiwin pinky.. wiwin pinky... :wink: :wink:

    elegen hanya utk blog yer win? sudahla..

    ReplyDelete
  5. Dol, kau buta warna ke? Tak ke tu warna oren? Pinky2 cuma pada blog je kan?

    ReplyDelete
  6. hahha.. name ganaz.. tpi konon2 cumei.. tp cumei ke ko?

    ReplyDelete
  7. Dol, kau buat hati aku terluka beb.

    ReplyDelete
  8. weh,nama JB bkn aliff azwan...irwanaliff ali la...ha2...

    ReplyDelete
  9. beb.. aku ingat ko kayu.. ko terluka ke?

    ReplyDelete
  10. Hati terluka... Bila tersentuh... Kau khianati jiwa... Jiwa meronta... [Pyneballer]

    ReplyDelete
  11. nampaknya desktop aku plg menarik...huhuhu

    ReplyDelete
  12. Menarik sebab senjata rahsia baru. Boleh la.

    ReplyDelete

Komenlah Aku