Monday, August 22, 2011

PROJEK BARU TERFIKIR

Semenjak aku dah berjinak-jinak dengan twitter, dah makin jarang aku update entri di blog atau facebook. Status-status di facebook pun kebanyakkan aku kopipes dari twitter saja. Ada 2 sebab sahaja (buat masa sekarang) aku buka facebook. Satu, untuk main Mafia Wars dan Farmville. Kedua, untuk membaca post dan mesej dari wall facebook. Tak sedap pula kalau orang dah minat tapi kita boh layan. Sombong. Kita jadi manusia ni jangan dok sombong. Ahaa!

Sedikit update tentang apa yang aku buat sepanjang bulan ni.

Aku nak cuba menulis dalam genre yang aku sendiri tak pernah terfikir aku akan tulis iaitu seram suspen. Apa yang memberikan aku galakan ialah feedback yang aku terima. Tapi ini bukan projek terdekat. Aku kena ambil masa untuk kumpul material lagi. Ada budget-budger dalam 20 cerita dalam buku tu dan 1 cerita dalam 8 - 10 pages. Aku agak dalam awal tahun depan baru boleh cari publisher. Buat masa sekarang tengah sibuk dengan kerja rutin. Kalau sampai akhir tahun aku tak dapat assistant, aku cadang nak mula berkawan dengan Jobstreet.com kembali.

No comments:

Post a Comment

Komenlah Aku