Tuesday, June 28, 2011

TEORI KEBENARAN KENAPA PAKWE HENSEM (AKU) MASIH LAGI TAK DAPAT MAKWE CUN.

Ini teori aku bikin sendiri. Aku ikut suka aku. Aku nilai apa orang kata. Orang tak perlu nilai apa aku kata. Hahaha.

Teori pertama.

Aku rasa aku terlalu ikutkan teori Law Of Attraction. Hahaha. Law Of Attraction kata, kita dapat apa yang kita selalu fikirkan. Sebab alam semesta mendengar kita. (Tapi sebenarnya dalam islam pun dah kata lama, kita dapat apa yang kita selalu doakan, Allah akan mendengar kita). Mungkin apa yang aku fikirkan (wanita idaman), melebihi apa yang alam semesta boleh dengar (dan berikan). Hahaha.

Teori kedua.

Aku paranoid tengok belanja persiapan pertunangan dan perkahwinan. Aku takut. Mananya tak takut, saving pun tak ada lagi. Sekali tengok duit hantaran, kalau 2,3 tahun lagi, mau makan RM12,000 gak. Belum barang hantaran lagi. Belanja makan lagi. Sewa khemah atau sewa dewan. Baju pengantin yang ntah ada saiz, ntah takde saiz. Bila fikir pasal benda-benda ni, boleh buat aku berpeluh ketakutan dan pengsan. Serius. Tu pasal aku tak fikir lagi dah.
.
Teori ketiga.

Aku tak reti nak mengorat makwe. Serius. Skill yang ada sekarang memang style budak-budak. Skill mengorat gaya lelaki budiman langsung zero. Aku dah tak tahu nak belajar dari mana lagi dah. Bila tengok makwe cantik je terus lidah cramp. Bangkai betul. Lepas tu kalau dapat borak sekejap terus teruja budget dah declare. Macam palat juga perangai aku rupanya. Cilake. Malu siak.

Nampaknya aku hanya perlu memilih samada ;

1) Perlukan cari mentor untuk meningkatkan skill mengorat dan kurangkan rasa teruja budget-dah-declare.

2) Teruskan kehidupan sehingga alam semesta mendengar permintaan aku.

1 comment:

  1. aku pun tak reti ngorat win
    bini aku kate aku mmg fail la
    keras kayu dgn gewe

    ReplyDelete

Komenlah Aku