Tuesday, May 17, 2011

DAY 5 : TANDA-TANDA

Oleh kerana aku sudah mempunyai beberapa siri pengalaman-pengalaman yang berakhir bagai semilir laut Andaman, jadinya aku sudah dapat baca apakah tindak tanduk makwe yang bagaikan berkata, "Ish, tak mau la aku kawan dengan dia" atau, "Ish, apa benda la nak kawan dengan budak gemuk ni".

Bagi aku, jika aku dapat mengesan tingkah laku ini sejak dari awal, adalah lagi bagus kerana tak buang masa aku nak fikir ayat-ayat power.

Hari ke-5 menyaksikan mesej aku hanya direply 2 kali sedangkan aku send tiap-tiap hari. Kesian kan?

Dan aku rasa itu tanda yang cukup jelas mengatakan aku harus berhenti.

Aku tak salahkan sesiapa sebab berkenalan atas orang memang agak sukar untuk berpanjang. Dah la tak kenal, tengok muka pun tak pernah. Ini kan pula nak ajak berborak. Tak ke nampak macam mustahil. Tapi i just give this a shot.

Ish la....

No comments:

Post a Comment

Komenlah Aku