Thursday, May 12, 2011

DAY 2.1 : DAH HILANG POWER

Akibat dah lama tak mengorat makwe, pagi ini otak aku jadi kaku. Blank. Kosong. Tak tahu nak mula macam mana. Tulis mesej dalam henpon dah 2,3 kali tulis-padam-tulis-padam je ni. Satu ayat pembuka bicara yang power langsung aku tak ingat. Eh, pernah ke aku mesej makwe guna ayat pembuka bicara yang power. Seingat aku semuanya boring belaka T_T

Ada gaya aku nak pergi menuntut ilmu dengan Brader SY ini. Dengar kata ayat dia power, boleh cairkan makwe-makwe area umur aku. Macam bakal bini dia yang baru ni. Tapi aku tak kan nak buat nose-job pula kan? Sebab bakal bini dia tu kata Brader SY comel dan dia suka hidung Brader SY ni. Memang power.

Ada gaya aku search dalam internet juga la nanti. Dah dekat sejam aku tenung mesej aku tak berhantar sejak tadi.

No comments:

Post a Comment

Komenlah Aku