Friday, February 25, 2011

LEPAS USAHA KENA BERDOA

Ada satu malam, aku dok syok balas-balas mesej dengan seorang kawan perempuan yang sudah berkahwin. Masa tu boleh tahan suam-suam kuku dia punya malam. Kawan aku ni dulu aku tak berapa syok kalau nak borak peley sebab dia jenis skema. So, aku borak la style skema malam tu. Tiba-tiba esoknya, awal-awal pagi dalam pukul 6.30am, suami dia ada menyampuk dalam post yang berkenaan.

Aku : Awal bang bangun? Baru balik kerja ke?(Suami dia seorang polis)

Selang 30 minit, kawan aku pula yang reply.

Pida : Dia baru lepas qiammulail la.
Aku : Amboi, rajinnya qiammulail.
Pida : Ye la, dah "kerja kuat" malam tadi, pagi ni kena la doa lebih skit.
Aku : Amboi, dah pandai borak lucah dah sekarang.
Pida : Ye la, malam semalam dah "usaha" lebih, lepas tu baru minta agar Allah kurniakan rezeki anak. Hehehe.
Aku : Pergh, lawak lucah macam ni yang aku hangin nak baca ni.

Mak ai, psiko kaw-kaw betul. Esok kena cari bini la.

No comments:

Post a Comment

Komenlah Aku