Tuesday, August 03, 2010

NAK MASUK INDIE ART, KENA DAFTAR MANA?


Zaman sekarang ini zaman indie art tengah naik.

Indie art ada macam-macam. Aku pun tak tahu makna sebenarnya indie art. Mungkin sejenis art yang pihak TV tak nak ketengahkan dalam intisari rancangan mereka. Sebab tak ada selebriti popular agaknya.

Zaman sekarang semua orang 'into' indie art.

Hujung minggu ini aku nak hadiri majlis art yang agak popular. Dah masuk tahun ketiga diadakan. Kali ini lebih banyak penyertaan luar negara. Dekat tengah-tengah Kolumpo.

Apa dah tak ada indie art scene dekat Johor ke?

Ada, tapi mungkin tak kena dengan fizikal aku kalau nak lompat-lompat hempas kepala. Tapi aku suka indie art yang ini. Kalau mereka buat di Johor, jimat tambang keretapi aku. Dulu, mereka pernah buat sekali tapi masa tak kena. Aku tengah nak ambil skrol ijazah masa itu.

Harap-harap kalau mereka nak buat di Johor, aku tak ada masalah lain yang tak munasabah la hendaknya.

Ok -lah. Aku datang sebab aku tak nak jadi kodi!

No comments:

Post a Comment

Komenlah Aku