Tuesday, March 23, 2010

GIGIL

Dah hampir empat tahun setengah aku tak rasa perasaan ini. Aku jadi kalut. Fikiran jadi buntu. Makan tak lalu. Mandi tak basah. Kerja tak siap. Aku gigil.

Bila kerja di pejabat pun tak selesai lagi, aku pun bercuti. Tak boleh nak buat apa sebab aku dah lama tunggu perasaan ini. Aku mohon cuti lama dulu. Bila kerja masih berlambak dan aku bercuti. Cuti aku jadi kelat. Aku gigil.

Dan bila berdepan dengan orang besar-besar atas pentas Dewan MAS nanti, aku harap aku tak tersasul atau terbuat lawak atau terlebih senyum. Man-man saja. Tapi dewan sejuk. Tak boleh nak adjust. Aku gigil.

Aku gigil ni nak konvo! WOoo!

1 comment:

  1. hahaha ko senyum je....
    nway dalam dewan bukan group yang aku keje pegang.. but luar dewan still group aku... hahah shoot studio la aben...

    ReplyDelete

Komenlah Aku