Monday, October 26, 2009

YOU AAAAA MACAM....

Hari Isnin biasanya hari yang sangat boring. Kita boleh lihat orang malas akan mundar-mandir dari meja ke meja. Kacau orang. Sakat perempuan. Gelak ketawa. Dan hari itu hari Isnin yang ditakdirkan untuk Cheng Ho berlegar-legar di hadapan meja aku. Menyakat Jessie yang mejanya di hadapan meja aku.

“You aaa…” Kata Cheng Ho sambil pandang aku.
“Kalau I tengok aaa…” Katanya lagi sambil mata pejam celik.
“Betul-betul aaa…” Katanya lagi. Kali ini separuh punggungnya dah berada atas meja aku.

Aku rasa dia nak cakap yang aku macam selebriti kot. Sebab aku pakai baju terbaik hari Isnin tu. Memang mereka yang buta fesyen akan kata yang baju aku tu fesyen terbaru la. Memang pemuda stylo mylo. Brader-brader.

Cheng Ho buat muka serius. Dia tepuk meja. Pow!

“I dah ingat…. I dah ingat!” Jerkah Cheng Ho.
“You aaaa…”
“Macam headmaster I duluuu….”

BOOM! Aku rasa macam kena tembak guna Desert Eagle.

1 comment:

  1. ok lah tuh mcm headmaster...
    teringin plak tgk ko pada ari isnin tersebut..hehehe

    ReplyDelete

Komenlah Aku