Saturday, October 17, 2009

JANGAN SAMPAI TERLAMBAT

Oh, episod terakhir Grey's Anatomy Musim ke-5 sangat taching sekali. Taching sehingga mampu membuatkan "bahagian perempuan" dalam diri aku meronta-ronta minta dilepaskan. Oh, atau apa salahnya kalau aku titiskan 2,3 titik air mata untuk George O'Malley dan bukan kepada Alex Karev atas apa yang terjadi kepada Izzie. George is the best.

Ok, motif bersedih?

Sila ucapkan atau luahkan rasa cinta atau sayang anda kepada orang yang anda sekarang. Bukan, jangan nanti-nanti. Jangan tunggu masa yang sesuai kerana kita sebenarnya tiada masa. Ok, aku bagi 3 minit korang berbuat demikian selepas baca.

....................
....................
....................

OK, dah 3 minit.

Kita luahkan rasa sayang, rasa cinta kita pada orang yang kita sayangi sebelum terlambat. Biasanya, manusia biasa, akan luahkan rasa cinta pada waktu yang sesuai. Bila waktu sesuai tu? Sempat ke kita nak sampai ke waktu yang sesuai tu? Konfem ke kita boleh cakap rasa sayang, rasa cinta kita tu bila waktu yang sesuai tu datang?

Jangan menyesal bila ada sesuatu yang menghalang bila kita nak ucapkan rasa sayang, rasa cinta bila tiba waktu yang kita kata sesuai tu. Jangan salahkan takdir sebab kita punya banyak masa sebelum ini. Cuma kita takut nak luahkan.

Jangan jadi macam aku.

Haih....

4 comments:

  1. Kalau macam kes kau, perempuan la kena luah dulu. Hehehehe

    ReplyDelete
  2. siot tul la wiwin ni..aku tanye soklan general ok!!!

    ReplyDelete
  3. emm..x yah tanye la,aku dah x kesah dah..sape cpt dia dpt...hehehe

    ReplyDelete

Komenlah Aku