Thursday, September 03, 2009

DIARI RAMADHAN KAMI : KALAU DAPAT

Ramadhan tahun lalu juga.

Bro : " Beb, takde pun nama aweks yang kau bagitau aku tu. Nama dia yang betul-betul ikut i/c la." By text.

Beb : "Bro, lu ingat gua ni stalker ke? Nak tahu nama penuh ikut i/c bagai. Tapi demi kau yang masih lagi single tapi berharta, gua gagahkan jua. Lu tunggu." By text.

5 minit yang mendebarkan berlalu.

Beb : "Kau ingat nama ni. ****Dayang Senandong binti Suleiman Akhlakein." By text.

Bro : "Eh, betul ke dia ni hot ni beb? Karang kalau gua usha, dapat plak tu, lu jangan jeles plak. Bla...bla...bla..." By call.

Lu cari dulu la bro. Kalau dapat, baru cerita lebih dengan gua.

****Bukan nama sebenar. Nama ini tiada kaitan antara yang hidup atau yang mati.

No comments:

Post a Comment

Komenlah Aku