Thursday, September 03, 2009

DIARI RAMADHAN KAMI : DAH BAGI BETIS, NAK PEHA PULA

Masih lagi di Ramadhan tahun yang lalu.

Bro : "Beb, gua dah search dalam email list firm gua. Takde pun nama tu. Lu khenceng gua ke?" By text.

Beb : "Laa, lu ingat gua suka khenceng bersepah ke?" By text.

Bro : "Gua mintak maap la beb. Gua tahu lu bukan stalker tapi gua memang tahu lu boleh dapatkan nombor telefon aweks kacis tu kan?" By text.

2 minit senyap tanpa berita.

Beb : "Wacha! Siot, ayat manis umpama racun dunia. Gua nak Rojak Asma RM6 bila balik Johor nanti. Deal?" By text.

Bro : "Gua takde hal beb, gua duit banyak, cuma awek je yang takde lagi." By text.

Ish, susah la hai orang dah angau ni. Dah bagi peha, nak perut pulakk...!

1 comment:

  1. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    ReplyDelete

Komenlah Aku