Monday, July 06, 2009

BEZA ANTARA PEMINAT DAN PENONTON


Ada seorang awek cuba tunjuk lagak, mentang-mentang la dia dah tonton Transformers 2 terlebih dahulu dari aku. Untuk lagi nampak macam berlagak, dia SMS aku.

Awek : Weh, aku berjaya tengok Transformers2 !
Aku : Tahniah. Aku dengar kena beratur 2,3 jam.
Awek : Takpe ar. Asalkan dapat tengok.
Aku : Jangan bagi spoiler. Aku nak tengok dulu, baru kita bercerita.
Awek : Bole. Tapi paling aku tak sangka si Frisbee dengan Sam tu.

..................

Aku : Frisbee tu yang mana satu?
Awek : Ala, robot kereta kuning tu. Jenama apa ntah. Kau ni, tak "fan" betul la.
Aku : Sayang.... robot kereta kuning tu bukan Frisbee namanya tapi Bumblebee.
Awek : Ala...aku saja je nak tengok kau peka ke tak....

Alahai....penonton cuba jadi peminat fanatik? Huhuhu.

No comments:

Post a Comment

Komenlah Aku