Friday, April 03, 2009

SIRI BORAK JIWANG : FOR THE WEEK OF HELL


Sekadar gambar hiasan. Ini bukan Angel aku. Ini Angel Din yang punya.


I think i should spend my very last time on this campus more on the angel than a demon. They really know how to appreciate me.

She look at me and said "Dah lama tak berborak dengan daddy." Sambil tersengih menampakkan gigi putihnya. Putih macam klorok.

I looked back at her, "Why should i?"

"Takde la" Dia kata, "Saje je la nak borak-borak. Semester depan kan u dah takde."

"Oh ye ke? Jadinya u akan rindu i la nanti?" Aku cuba berterus terang. "Kalau macam tu kita jangan berborak la semester ni." Lalu aku beredar.

"Eh, wait! Why?" Dia terpinga-pinga. Semacam penuh tanda tanya yang dipikulnya.

"Nothing, i just want u to miss me like hell for another semester." Tersengih-sengih. Aku berlari-lari anak meninggalkannya. Even, aku dah besar gedabak.

"Hee... Gatal" kata Angel, tersenyum kambing. lalu lari mengejar. Dengan larian anak-anak.

2 comments:

Komenlah Aku