Saturday, February 21, 2009

EVEN BLACK HAVE LUST

Mungkin tak semua yang tahu. Ada beberapa perkara yang terjadi di sekeliling kita yang kita tidak peduli sangat pun. Sebab tidak kena mengena dengan kita.

Di kampus, ini mungkin juga di kampus lain yang menerima pelajar-pelajar luar negara. Semesti terdapat gejala-gejala sosial yang aneh-aneh. Cuba menerapkan budaya mereka di dalam komuniti kita. Menjadikan perkara mazmumah sebagai rutin harian. Mungkin bukan semua, tapi yang sedikit itu-lah yang patut kita buka mata untuk menjaga komuniti kita.

Nigger atau black man atau awang hitam. Aku rasa mereka ini adalah orang yang baik-baik. Maaf, aku tidak mengamalkan dasar apartheid. Jadi aku tidak kesah sangat jika mereka berada di dalam komuniti kita. Mereka juga manusia, apa salahnya kita berkongsi dunia.

Tapi yang membuatkan aku panas hati tentang mereka ini, bukan semua dari mereka, cuma mereka yang terlalu terikut-ikut budaya Amerika, ialah mereka menganggap wanita Malaysia ini terutama mereka yang berada di peringkat pengajian tinggi adalah umpama mangsa yang mudah terperangkap dengan wang.

Bagi mereka, cuma taburkan wang dan sedikit janji manis, sudah boleh bersenggama. Mudah!

Ketika aku sedang mengorder "daging kapit roti", datang beberapa orang Niger berborak-borak tentang kejayaan mereka.

Nigger 1 : " Hey man, i got a girl. She said she from Johor. I think i can nail her. Hak hak hak."
Nigger 2 : " You think only you ah. Me too man. I got chinese girl. From KL. Last week we go to Langkawi. You should know what we doing."
Nigger 1 : " You're dirty, man. Hak hak hak. You give her numbers, i give you mine."
Nigger 2 : " Alright. I will nail her before you do so. Hak hak hak"

Aku rasa memang matlamat dorang nak bersenggama dengan wanita Malaysia (Baca: termasuk melayu, cina, india). Sebab itu mereka datang ke sini dengan tiket sebagai pelajar. Mind setting mereka mengatakan jika mereka ke sini, paling kurang pun mereka boleh bersenggama dengan 10 orang wanita. Agaknya.

Ada satu kejadian di mana di ceritakan sendiri oleh seorang pengusaha kereta sewa. Dia terjumpa kondom yang masih lagi "basah" di bawah tempat duduk pemandu ketika sedang mengemas kereta. Kereta itu disewa semalaman oleh seorang Nigger dan seorang wanita cina. Katanya nak ke Pulau Pinang. Memandangkan keadaan kondom yang masih lagi "basah", rasanya Niger itu berjaya kot.

Persoalannya;

Adakah wanita kita ini memang mudah dipermainkan samada oleh Nigger, Kasanova Lombok atau dengan lelaki Malaysia sendiri. Begitu murahkan taraf cinta mereka?

Atau;

Adakah lelaki Malaysia tidak cukup romantik, "power", atau banyak duit? Nak cakap tak "power" tak boleh juga. Sebab towkey-towkey minyak lintah dan tongkat ali dah berlambak dah sekarang ini.

Atau;

Nigger atau kasanova Lombok ini tidak memilih sangat mangsanya. Muka letak tepi. Fizikal belakang kira. Yang penting free-hair dan turut kata.

Aku pun pening. Kalau macam ini la kejadiannya, 30 hari memang tak cukup. Dan aku punya alasan kenapa aku belum punya awek lagi.

5 comments:

  1. jangan kau pening, aku pun pening.
    kat uia lagi ramai. cium bau pun dah pening.

    ReplyDelete
  2. tggu mak ko carikan pompuan win. senang jek...

    toksah pening2 nak crik pompuan, perabih duit jek nanti.

    ReplyDelete
  3. orang dah rosak akhlak ramai aben...

    ReplyDelete
  4. kalau mcmtu aku nak pegi jepun la. atas tiket student.. leh?

    ReplyDelete
  5. Boleh je. Nak cari Maria Ozawa ke?

    Lucah syal...

    ReplyDelete

Komenlah Aku