Thursday, November 06, 2008

SENGAL BERSAMA HAROLD DAN KUMAR

Aku suka menonton filem "Harold and Kumar 2 ; Escape From Guatanamo Bay". Termasuk malam semalam, aku dah tengok 3 kali filem ini. Filemnya sebelum ini (Harold and Kumar Go To White Castle) bagi aku kurang kick sebab tiada sidekick wanita yang benar-benar kick. Yang benar-benar menyuntik element romantik pada lelaki penyedut ganja a.k.a Kumar (Kal Penn).

Filem yang mengisahkan kehidupan 2 sahabat yang mempunyai personaliti yang gila berbeza tapi boleh hidup dalam satu apartment. Apa yang aku suka ialah Kumar yang sengal dan gila ganja itu, dahulunya (zaman kolej) adalah seorang yang sangat nerd dan diajar menghisap ganja oleh aweknya. Strange stoney love. Try tengok video ini. Sneak peek sebelum korang dapat tengok filem ini.




The Square Root Of Three - David Feinberg
I fear that I will always be,
A lonely number like root three,

The three is all that’s good and right,
Why must my three keep out of sight,
Beneath the vicious square root sign,
I wish instead I were a nine,

For nine could thwart this evil trick,
With just some quick arithmetic,

I know I’ll never see the sun, as 1.7321
Such is my reality, a sad irrationality

When hark! What is this I see,
Another square root of a three

Has quietly come waltzing by,
Together now we multiply
To form a number we prefer,
Rejoicing as an integer,

We break free from our mortal bonds,
With the wave of magic wands,

Our square root signs become unglued,
Your love for me has been renewed.

No comments:

Post a Comment

Komenlah Aku