Saturday, November 08, 2008

SENANDUNG SEPAGI BERSAMA BUKU

Jam menunjukkan masa yang sesuai untuk pelajar sekolah rendah untuk tidur dan para suami isteri untuk berjunub. Tapi sesuaikah masa ini untuk aku tidur? Apa barang tidur awal brader. Tak muda la tidur awal. Tak abang-abang la brader. Bukankah amat rugi untuk aku tidur pada jam 4.00am ini. Dari aku bergelut dengan mimpi-mimpi buruk dan kadang-kala indah itu, lebih baik aku bergomol dengan nota EPS ini.

Oh, sambil belajar sambil berinternet. Macam sambil menyelam minum air juga-lah. Dah, aku dah tak nak buka redtube lagi. Nanti nak exam, boleh membawa ke arah kecelakaan pula otak aku. Yang 20gb ni pun belum habis ditelaah lagi, mahu cari yang baru lagi? Gila!

Chaiyok! Yay! Yay! Humcha!

2 comments:

  1. petua,

    sebelum study, format otak tu dulu ngn redtube..


    jajaja

    ReplyDelete
  2. amboi ko pais.. ko jangan nak ajar wiwin yang bukan2 ek.. die tuh lom lepas umo lagik..


    wiwin...chaiyok!! jangan ikut cakap pais

    ReplyDelete

Komenlah Aku