Friday, May 16, 2008

PROLOG : NTMTTS CAWANGAN JOHOR BAHRU

Cawangan ini akan mula beroperasi dan memulakan aktiviti dalam masa terdekat ini. Buat semua ahli cawangan yang berdaftar, sila ambil perhatian di atas segala SMS yang mendatang. Segala cadangan aktiviti adalah amat diperlukan.

Perjumpaan pertama telah berlangsung malam tadi secara tergempar. Di Danga Bay yang melibat saya, Ujie dan Zahri. Membincang aktiviti yang cuba kami lakukan sepanjang saya bercuti. Jika ada pertambahan, anda semua dijemput untuk hadir bersama.

Harap maklum.

Nota atas kaki : 31 Mei 2008-Jemputan Boyak. Jom join!

6 comments:

  1. ahaks cant wait nak lepak2 lagi walaupun mlm td aku sgt kepenatan..fizikal n mental :D

    ReplyDelete
  2. korang buat aktivit menguji minda ke?

    ReplyDelete
  3. Tak uji minda pun.

    Cuma uji Ujie je.

    Ahaks.

    Jane, ini cawangan johor bahru. Kau daftar keahlian kat KL.

    ReplyDelete
  4. nampaknya aku sorang dekat shah alam...

    ReplyDelete
  5. elelelele...

    mcm la shah alam tu jauh dgn kl..

    ko nak kena sepak?

    ReplyDelete

Komenlah Aku