Saturday, April 12, 2008

KAMI SEMBANG KOSONG. SEMBANG KOSONG KAMI #4 : GOTCHA!

***Selain menjadi angkasawan dan Brother Lowyatt,
Jimbet juga seorang model iklan ubat gigi.

Ini kisah jantan yang sedang dilamun cinta. Tapi tak mengaku dan asyik kata dia Presiden Kelab Bujang. Sekarang kata ganti nama dia yang baru ialah "Bi" atau "Hubby".

Aku : Ni mesti ada orang nak "sabo" aku nih.

Tutot : Lain macam kau ye. Short-formkan sabotaj jadi sabo.

Hahahahaha....

Aku : Biasa la tu.

Tutot : Kalau macam tu aku nak sebut kerusi, jadi "K" je la.

Aku : Itu betul-betul short.

Zan : Abistu kalau sebut babi, jadi "Bi" je la. Opss... Err...

Hahahahahah....

Tutot : Pandai kau bagi nama sendiri ye.

Aku : Jadinya selama ni kau call awek kau yang ter"Bi - Bi" tu kau mencarut ka?

Tutot : Ke kau memang "Bi" ?

Hahahahaha....

Zan : Sial...

Huh!

No comments:

Post a Comment

Komenlah Aku