Thursday, March 13, 2008

MAAF KERANA AKU SEORANG PELAJAR YANG MASIH MENAGIH KASIH IBU BAPANYA.

~
Satu dua hari lagi 4 orang kenalan aku akan melangsungkan majlis perkahwinan mereka. Hari di mana ditabalkan menjadi raja untuk sehari. Hari di mana duit banyak dihabiskan. Pasti meriah dengan pelbagai sambutan.
~
Muka pun kena manis walaupun susah nak senyum sebab duit banyak habis. Hahaha... Tapi takpe. Kebanyakkan dari mereka sudah pun membina kerjaya dalam bidang masing-masing. Lagi pun masing-masing sudah pun bersedia untuk memikul tanggungjawab hidup berkeluarga. Dah datang seru.
~
Tahniah kepada para sahabat; Shah Mohd Firdaus b. Shahbudin, Mohd Helmy b. Pie'e dan Iskandar b. Bohro. Semuanya dari Dorm Umar dulu. Semuanya pernah merasa kesusahan hidup di bawah pemerintahan kuku besi Ramaizak Rasak. Tak sangka dah sampai dah seru kalian.
~
Seorang lagi dari Politeknik Port Dickson; Rafizah Ithnain. Tahniah, semoga dapat anak cepat-cepat. Jangan gatal-gatal ok?
~
Maaf, aku tak dapat nak menghadiri majlis kalian disebabkan kekangan kewangan dan jidwal pembelajaran yang semakin ketat. Jika aku berharta dan sangat metropolis macam Balgat, aku pasti menghadiri majlis salah seorang dari kalian. Aku jamin dengan status student aku. Hehehe...

1 comment:

Komenlah Aku