Saturday, November 10, 2007

TERSEDAR DARI JAGA TAK TERTIDUR




Pagi tadi, lepas aku terjaga dari lena yang pendek, tiba-tiba aku baru tersedar yang mana betapa beruntungnya aku berada dalam keadaan bujang dan kurang terdedah dengan aktiviti kurang bermoral.

**Ye ke?

Tetapi kedengaran rontaan nafsu mudaku untuk berlaku sedemikian. Persetankan.

Ini gara-gara tengok cite "Knocked Up" la malam semalam. Sampaikan membawa ke mimpi. Mintak simpang malaikat 44.

2 hari lagi sebelum peperiksaan bakal berlangsung. Terketar-ketar jugak la. Tapi aku ada 2 hari yang ada 2 paper sehari.

**Tips Umar Haiyat berjaya: sepanjang pembelajaran dia, dia tak pernah ada exam 2/3 paper sehari.

Birthday aku juga bakal menjelang. Aku cuma mengharapkan aku dapat keajaiban yang Amat Syihan dapat pada 4 Nov aritu.

**Aku yang mampu berharap.

Lepas aku abes exam, balik umah, ternak babat, joli sakan walaupun dalam poket cuma ada duit besi, jadi suri rumah separuh masa sbb separuh lagi untuk adik aku. dan pastu balik semula ke U.

**My life is easy as easy as ABC.

Aku juga baru tersedar, umur aku dah bertambah setahun. Sweet 24. Tapi perangai mengalah budak-budak. Bila la aku nak berubah. Tapi aku selesa hidup macam ini. Ramai orang ingatkan aku ini muda lagi.

"Eh! Ye ke kau 24?"

"Cucu ni, sekolah lagi ke?" Kata sorang nenek masa aku beraya aritu.

"Laaa... Aku ingat kau sebaya dengan aku!!!"

Antara kata-kata yang buat aku tersipu-sipu malu...

**Aku bukan perasan tau. Benar-benar terjadi ni!

4 comments:

  1. siot.. tiru design ngn kaler aku...

    ReplyDelete
  2. eeeeeeeeemmmmmmmmmm rrrrrrrr, gile poyo hahahahk

    ReplyDelete
  3. wiwin pun nak pink gak mcm ko, pais..huhu..

    ReplyDelete
  4. hhahahha.. takpe le wiwin.. muke ko mcm dewasa, cume suare jek mcm tak dewasa.. :p. makcik tu dah rabun kot..

    ReplyDelete

Komenlah Aku