Thursday, January 12, 2012

PAGE 12 OF 366

Dah hampir 2 minggu aku letak surat tender resign. Tapi kerja aku macam biasa juga. 3 bulan tender tu. Lama nak mampos. Dah macam manager bank pula rasanya. Padahal executive cabuk je. Tapi apa boleh buat, layankan saja.

Aku tak rasa mereka-mereka ini akan sedih aku berhenti sebab orang resign itu dah jadi lumrah. Orang datang sebab cari rezeki. Orang pergi sebab dapat rezeki lebih elok. But in my case, tak dapat lagi pun rezeki baru tapi aku yakin rezeki Allah bersepah di muka bumi ini. Tinggal nak atau tak nak je kita berusaha.

Tapi aku secretly hope, kehadiran aku di sini selama setahun lebih sikit memberi impak dan mereka akan bersedih. Ahaks.

P/S : Zulaika nanti nangis jugak masa aku last kerja eh? Hehe.

2 comments:

  1. Hahahaha.. Time aku last day keje Ika nangis macam kehilangan anak kucing... Ko record heh situasi tu nnti..

    ReplyDelete
  2. Aku nak pasang lagu Doa Perpisahan kuat2 then rakam muka ika nangis. Hehehe.

    ReplyDelete

Komenlah Aku