Thursday, April 14, 2011

BRO TIPS #2 : BRO ALWAYS THINK POSITIVE

Guy, i got some tips which i call them as "Bro-Tips : From Bro To Bro". Sharing is caring, bro!

.......


Kalau makwe lu bagi hadiah yang girly-girly gitu, please la layankan sahaja. Makwe lu nak bahagiakan hati lu, tak kan lu tak nak tengok dia bahagia pula kan? Gua tahu lu mesti rasa geli-geli kalau makwe lu bagi kek cawan kendian bakar 2 batang lilin kecil yang menandakan ulangbulan ke 2 perhubungan korang. Pulak tu ajak tiup depan orang ramai dekat restoren paling ramai orang di Senibong. Gua faham perasaan lu yang memikirkan kata-kata nista orang sekeliling yang mengatakan lu poyo, tapi bro lu pikir sendiri la bro, diorang tu cemburu je. Makwe diorang takde buat macam tu. Lu patut cakap "Gua ada makwe, lu ada?" pada orang yang bagi jelingan sinis malam ni.

Ingat bro, ni Bro-Tips. Dari Bro Untuk Bro. Percayalah kata aku :)

1 comment:

  1. Hahahahahaha... Ade aku kesah???

    ReplyDelete

Komenlah Aku