Tuesday, March 29, 2011

REVIEW FILEM : SUCKER PUNCH



Halwa mata terbaru dari pengarah Zack Snyder ( Pengarah 300, Watchmen etc) yang fabulous. Maybe bagi sesiapa yang lambat pick-up, filem ini akan dirasakan macam merepek. Ya, benar agak merepek sebab persekitarannya yang diubah dari sebuah hospital mental ke kelab kabaret. Kalau persekitaran still di hospital mental, apa kau ingat gadis-gadis ini akan jadi jelita?

2 benda yang jadikan aku tak senang duduk bila tonton filem ini.

Pertama.

Gadis-gadis yang dihiaskan cantik oleh pengarah. Fuuhhh... Tak senang duduk. Pyjama basah. Sut sekolah gadis jepun. Sut askar. Fuuu...

Kedua.

Aksi gaduh yang out of my mind. Samurai guna super gatling gun? Fuuuu... Scene berperang dengan naga? Fuuuuuu.....

Jalan ceritanya simple je. Mereka plan nak dapatkan beberapa barang sebagai persiapan supaya mereka dapat meloloskan diri dari hospital mental a.k.a kelab kabaret ini.

Sebagaimana yang didedahkan oleh Blog Serius , Aku kerat gambar Emily Browning a.k.a Baby Doll dan buat perbandingan. Dan kamu semua bezakan bagaimana teknologi sekarang berfungsi menjadikan buruk kepada fuuuu.... cute!


Lagi satu sebab kenapa aku tonton filem ini ialah Vanessa Hudgen. Tapi dia kurang cun la. Aksi dia menari pun takde. Apekejadahnya. Nama dia Blonde pada rambut hitam.

Jamie Chung yang berlakon filem Bragon Ball Z sebagai Chi Chi pun ada berlakon dalam filem ini sebagai Amber

No comments:

Post a Comment

Komenlah Aku