Saturday, December 11, 2010

HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH!


(1) Lawak Abang Mamat memang ada style yang sendiri. Style lawak lain dari lawak-lawak Afdlin Shauki. Siapa kata cerita seram tak boleh ada elemen komedi dan romantik?

(2) Aku bukan peminat filem seram. Tapi filem seram Abang Mamat aku layan. Kah kah kah. Elemen seram dia tu just seram-seram kuku je. Tak la aku sakit jantung.

(3) Videografi masa diorang lari ketakutan tu tersangat la cute. Aku rasa baru first time aku tengok filem Malaysia buat style tu. Serius, cute dan kelakar sebab fokus tang muka dan suara ketakutan. Kah kah kah.

(4) Kisah kaki Usop memang sangat tragis. Tapi lagi tragis bila semua orang kampung tak perasan dan tak tegur langsung bila Usop berlari ketakutan dengan kaki sambil usung kerusi roda dan bukannya lari dengan kerusi roda. Kah kah kah. Memang cilakak perangai.

(5) Lagu Cinta Kristal memang best!

(6) Lambat betul aku tangkap yang Che Nin tu sebenarnya hantu. Cilakak. Dah half way baru aku macam "A'ah ek!". Watak Ayu tu aku rasa macam tak perlu ada pun tak pe kot.

(7) Orang melayu yang duduk oversea sekali pun, kalau dah namanya melayu tu memang akan percaya perkara-perkara tahyul. Dah memang meresap dalam jatidiri. Tak boleh buat apa-apa dah. Hehehe.

1 comment:

  1. Jom pakat gelak kat hantukaklimah.blogspot.com komen dan menang DVD hantu kak limah balik rumah sekarang!

    ReplyDelete

Komenlah Aku