Thursday, October 14, 2010

PREVIEW FILEM : DINNER FOR SCHMUCKS.


Pada mulanya, aku teruja juga mahu menonton filem ini disebabkan daya tarikan humor dari Steve Carell. Dia punya trailer pun boleh tahan juga kelakar. Tapi bila dah tonton...

1) Aku rasakan tajuk filem dan jalan cerita macam tak matching je. Namanya "Dinner For Schmucks" tapi scene dinner tu tak sampai 1/2 jam pun. What the hell kan? Baik letak nama "Friend With Schmucks" ke "Ruin By Schmucks" ke.

2) Lawak-lawak yang ditampilkan cuma lawak-lawak bodoh biasa aje. Tapi boleh la takat untuk gelak-gelak. Tengok muka Steve Carell pun dah boleh gelak dah.

3) Oleh kerana watak Steve Carell ialah seorang lelaki yang lurus bendul, memang betul-betul lurus bendul dia bagi. Plus, watak perempuan stalker yang sangat saiko. Modal untuk gelak juga tu. Plus watak pelukis yang juga memang schmucks. Combo.

4) Ya, terdapat beberapa lawak yang aku rasa aku baru lihat.


P/S : Next movie, kita layan cerita komedi romantik, The Switch dan komedi aksi, The Other Guy.

No comments:

Post a Comment

Komenlah Aku