Friday, December 11, 2009

AKAN DATANG. CERITA SIRI-SIRI JANTINA ALTERNATIF.

Tubuh Fatin masih lagi berbau peluh. Odorono langsung tidak mampu untuk menghalang liang peluhnya malam tadi. Dia yang duduk di pinggir katil masih lagi berkelubung dengan comforter jualan murah. Menggeliat liuk tubuh mongelnya, menegangkan urat mana yang tersimpul semalamnya. Lantas dia mengulum senyuman ketika berpaling ke arah kiri katil. James masih lagi berdengkur.

Lantas, Fatin turun dari katil dan mengutip panties dan branya yang bersepah di lantai. Dia tersenyum teringatkan keseronokan semalam.

..........

**********

Walaupun jam dinding menunjukkan pukul 10.00 pagi, tetapi air paip bilik air Anuar sejuk macam air batu campur. Dia syak jam dinding itu perlukan tenaga bateri yang baru. Dan juga syak pemanas air bilik airnya rosak. Mana mungkin pemanas air mengeluarkan air sejuk sedangkan namanya pemanas air. Lebih baik dia beli penyejuk air. Ditekan suis lampu bilik air. Tidak menyala. Di tekan suis pengering rambut. Langsung tiada bunyi bising.

Anuar jadi marah. Terbantut niatnya mahu bermandi hadas. Dia keluar dari bilik air dan meluru ke arah jam dinding. Dicapainya kerusi meja solek dan dilemparkan ke arah jam itu dengan tenaga yang luar biasa.

"Bodoh!"

Kemudiannya, dia berlari sambil hempas-hempas kaki ke arah bilik tidur. Dia berdiri di sisi katil. Dato' Saiful masih lagi tidur.

"U! U tak bayar duit api rumah i eh?"

Rengekkan gedik Anuar membuatkan Dato' Saiful terjaga.

"Kenapa ni, Yang?"

..........

**********

Di satu sudut Dewan Kuliah itu, Jasmi asyik mengerling sahaja ke arah Izal. Ada sesuatu tentang Izal yang membuat hatinya rasa tidak keruan. Motivasinya untuk hadir ke kelas yang maha bosan ini pun kerana Izal. Dietnya juga dilupakan kerana mengintip Izal sampai ke kafe.

Baginya, Izal ibarat permatanya yang hilang. Imajinasi nakalnya melayang ke arah makam-makam yang didongengkan di dalam buku Permata Yang Hilang itu. Di dalam Dewan Kuliah pun Jasmi mampu untuk terangsang!

............

2 comments:

  1. Anuar dan Saiful mcm penah dengar tapi dimana yaa...KASUHKAHKAHAHAKAK

    ReplyDelete
  2. Wop! Wop! Kebetulan je tu. Jangan kaitan dengan unsur-unsur luar. Harap maaf pada sesiapa yang pikir itu berkaitan ye. Huhuhu.

    ReplyDelete

Komenlah Aku