Tuesday, August 25, 2009

REVIEW MOVIE : I LOVE YOU BETH COOPER



Apa yang menarik aku untuk menonton filem ini ialah Beth Cooper itu sendiri iaitu Hot Babe Hayden Panettiere. Selama ini aku cuma tonton dia bergasak dalam drama berdiri Heroes. Dan dalam filem ini, dia bergasak dalam gaya yang lain pula.


Movie yang biasa-biasa sahaja. Cerita pasal budak-budak sekolah akhir tahun.

Dan aku dapat something,

"Kita harus buat apa yang kita harus buat sebelum terlambat, masa sebelum graduasi ini adalah masa yang sesuai sebelum kita masing-masing berpisah, saya cuma mahu ucapkan - Saya cinta awak Beth Cooper.!"

Ucapan penuh berani Dennis Cooverman, lelaki lurus bendul genius yang juga pelakon lelaki utama dalam movie ini.

Ini sedikit sebanyak mengingatkan aku pada zaman sekolah, zaman poli dan zaman uni. Zaman di mana aku terlepas momen-momen yang aku kira tak seharusnya aku lepaskan. Aku juga tak dapat buat apa yang seharusnya aku buat, mcm Dennis Cooverman.


Damn, Upss! Kurang pahala puasa...

No comments:

Post a Comment

Komenlah Aku