Thursday, July 09, 2009

TAK BOLEH NAK REVIEW

Aku nak sangat-sangat tulis review pasal filem "Transformers 2" yang aku tonton 2 hari lepas. Nak tulis sangat-sangat. Tapi aku kena tunggu hati aku ini tenang sedikit.

Buat masa sekarang aku tak boleh tulis lagi, mungkin esok baru boleh. Kena tunggu line clear sedikit. Amoi-amoi di sini semua lawa-lawa, tapi tak semua boleh percaya. Semua pakat-pakat pakai lawa-lawa sexy-sexy. Tapi aku kena ingat, mungkin tak semua dari mereka itu adalah manusia. Entah-entah makhluk asing robot dari planet mana entah. Nanti tengah comolot tiba-tiba lidah dia jadi panjang gila, siapa nak jawap? Ha....

Aku juga saspek ada yang tak kena dengan kawasan pembinaan sebelah opis aku. Aku syak jentera-jentera di situ semua tengah komplot nak jadi makhluk asing robot yang super besar. Lalu sedut aku masuk mulut dia dan aku hancur jadi kepingan-kepingan daging tak bernyawa.

Aku kena minta Optimus Perdana tolong. Tapi aku takde nombor kontek dia la. Korang ada?

p/s : Aku rasa bila aku tulis review tu nanti, sengal-sengal otak karut-karut akan segera pudar. Tulis review dengan minda manusia yang berdiri atas tanah realiti.

No comments:

Post a Comment

Komenlah Aku